Покращений і вдосконалений верстат для проточування гальмівних дисків на автомобілях. Надійний і перевірений у реальному практиці. Проточення здійснюється без зняття гальмівних дисків, що витрачається час лише 5-7 хв на диск. Ця модель має функцію регулювання швидкості обертання диска. Також, закріпивши знятий диск на пристосованому окремо поворотному кулаку, Ви зможете проточувати зняті з автомобіля диски, якщо цього вимагає тих. процес.
Технічні характеристики: | Максимальна товщина проточованого диска | 40 мм | Точність механизма підведення гумок | 0,01 мм | Швидкість подавання | 12,5 мм/хв (ВМ -5000) | Максимальна довжина проточування | 105 мм | Вага нетто | 6,5 кг | Привод: | Діапазон робочих висот | 0,9 -1,3 | Швидкість обертання | 70 – 160 об/хв. ступенево, через 5 об/хв. (ВМ – 5000 ) | Вага | 64 кг | Діапазон робочих температур | -5 до 35 °С | Точність оброблення: | Біння диска | 0,005 мм | Похибка товщини диска | 0,002-0,005 мм | Вовна поверхні диска Ra | 1,5-2,0 мкм | Рівень шума: (за винятком поправки на розмір приміщення 4 дБ) NEN-ISO 112042 и ISO 3746 | 74 дБ | |
| | Диск до проточки | Диск після проточування | Проточення дисків здійснюється за швидкості 100 об/хв одночасно з двох боків із подаванням 8,5 мм/хв і контролюється автоматично. Мінімальне відхилення геометрії — до 20 мкм. Вовна поверхні 1 мкм. | Привод автоматичного токарного оброблення | | | | Базовий комплект пластин | Різці зі змінними ножами | Швидкознімні пластини | Нумо коротко про обладнання для проточування дисків. Купити необхідне обладнання для цього завдання (проточки) означає зробити перший крок СТО до того, щоб усувати такий тип несправність у гальмівній системі авто, як биття гальмівного диска в певний момент натискання педалі гальма та поліпшення якості гальм через збільшення плями контакту між дисковою поверхнею та поверхнею самої колодки. Насправді ж зношується не тільки гальмівні колодки, але й гальмівні диски. Оскільки часто потрапляють частинки пилу між поверхнями, що додаються, то в диску та колодках під час тертя утворюються канавки, що погіршує процес роботи гальмування. Верстат ВМ-5000 для проточування гальмівних дисків — це безперервна розробка, яка має перелік перехідників, що дає змогу працювати з автомобілями різноманітних виробників. Завдяки пристрою стенду, йому дано таку перевагу, як плавне регулювання швидкості, що приводить поверхню диска в ідеально рівну. За допомогою ВМ-5000 вам не доведеться знімати диск зі маточини, тому що обладнання для проточування дисків дає змогу проводити процес проточування, не знімаючи гальмівного диска з кріплення маточини. Для проточування одного диска досить 5-7хвилини. Також верстат дає змогу працювати й дисками завтовшки до 40 мм і завглибшки проточення до 105 мм. Працювати на цьому проточному верстаті завдяки його температуростійкості можна за температури від -5 до +35 °C. | |