Стенд для промивання форсунок Спринт 6 є бюджетною версією стенда Спринт 6К, вирізняється він браком економ-режиму промивання форсунок без кавітів. Завдяки цьому вдалося знизити вартість самого стенда.
Призначення
Стенд діагностики та очищення інжекторів «SPRINT 6» і «SPRINT 6К» (у подальшому іменувані стенд) є універсальним обладнанням, призначеним для перевірки та очищення електромагнітних форсунок більшості виробників. стенд дає змогу провести тестування форсунок за такими параметрами: герметичність, продуктивність, форма конуса розпилу, оцінка швидкодії спрацьовування/відпускання пружини. З його допомогою здійснюється промивання й очищення спеціальною рідиною як знятих, так і не знятих форсунок із паливної рампи автомобіля.
Основні технічні характеристики.
- Кількість діагностованих форсунок, шт. ― 6;
- Напруга живлення, В — 220 ± 10%;
- Напруга керування форсунками, В — 6; 12;
- Споживана потужність не більш ніж, Вт — 60;
- Гранично допустимий тиск у рампі (очищення форсунок на стенді), атм. ― 1;
- Гранично допустиме дихання під час очищення форсунок на двигуні, атм. ― 6;
- Габаритні розміри не більше, мм 380х270х310;
- Вага, кг, не більш ніж — 10;
- Робочий діапазон температури довкілля, °C — від +10 до +35;
- Діапазон температури зберігання, °C — від 0 до +45;
- Вологість довкілля не більш ніж % — 75.
Підготовка до роботи та правила експлуатації
Під час першого заливання заповніть бак 0,5 л. бензину. Перевірте герметичність стенда (внутрішня герметичність перевірена під тиском). Зробіть промивання системи зі старими форсунками та в разі потреби підтягніть перехідники для забезпечення зовнішньої герметичності. Невикористовувані місця встановлення форсунок заглушіть болтами М8 з прокладкою з оливобензостійкої гуми, попередньо викрутивши перехідник. У разі багаторазового застосування промивальної рідини бажано встановити фільтр тонкого очищення між паливорозподільною рамзою та шлангом подавання промивальної рідини.
Переконайтеся, що немає тиску в рампі (по манометру) під час встановлення/зняття форсунок на стенд. Максимальний тиск у рампі не більш ніж 6 атм. Не натискайте кнопки керування з зусиллям. Ненормоване зусилля під час натискання викликає механічне руйнування кнопки. Рекомендується діагностика та очищення форсунок проводити в порядку, описаному нижче.
Пристрій стенду
Зовнішній вигляд стенда зображений на малюнку 1.
Стенд являє собою металевий корпус (1), на якому розташовані органи керування й контролю процесів діагностики: пульт керування (2) з кнопками та рідкокристалічним індикатором; манометр (3); ручка пневморедуктора (4). На корпусі прикріплена паливна рампа (6), з'єднана шлангом (8) з паливним баком. Заливна горловина (5) паливного бака розташована на верхній панелі стенда. На паливній рампі є притискна планка (7) і кабель (9) для під'єднання форсунок. На правій боковині міститься штуцер (10) для приймання повітря від компресора. Усередині стенда розташовані: паливний бак, мікропроцесорний блок оброблення даних, блок живлення (вимикач (11) і мережевий роз'єм (12) якого виведені назовні на ліву боковину стенду). Пульт керування (2) зображений на малюнку 2. На пульті керування (2) розташовані: Кнопки «1», «2», «3», «4», «5» і «6» для вмикання/вимикання відповідних форсунок; Світлодіодні індикатори, що показують стан відповідної форсунки. Зелене світіння індикатора говорить про те, що форсунка увімкнена, червоне — вимкнена; Кнопки «^», «v», «<» і «>» для завдання режимів роботи стенда; Кнопка «OK» для запуску обраного режиму; Кнопка «STOP» для переривання поточного режиму; Рідкокристалічний індикатор, на якому зображається інформація про поточний стан стенда.
Основні | |
---|---|
Виробник | Україна ТД |
Країна виробник | Україна |
Кількість перевіряємих форсунок | 6 |
Гарантійний термін | 12 міс |
- Ціна: 8 100 ₴