Тестер-імітатор датчіків ADD71А
Тестер-імітатор датчиків ADD71 може бути використаний на будь-яких автомобілях з електронними системами управління як окремо так і сумісно з різними діагностичними сканерами. В основному, тестер-імітатор ADD71 використовується для імітації сигналів, що генеруються різними датчиками, у разі підозри на їх несправність.
Імітуючи сигнали датчиків, Ви маєте можливість оцінити реакцію бортового комп'ютера на зміну вхідної інформації і тим самим визначити його працездатність. Функція вимірювання напруги та перевірки електричних ланцюгів дозволяє виявити проблеми, пов'язані з автомобільною проводкою.
Функції імітації датчиків і компонентів системи управління двигуном
- Імітація датчиків температури, потенціометра дросельної заслінки, датчиків витрати повітря, датчиків кислородалямбда, кінцевих контактів
- Імітація сигналів датчиків швидкості автомобіля (Vehicle Speed Sensor, VSS), датчиків распредвала (CAM), датчиків коленвала (CRANK) і навантажувального опору запалювання
- Імітація робочих параметрів будь-якого датчика без необхідності його демонтажу з машини (датчики ABS, Crank, Cam, Coolant, Oxygen, MAP, MAF, MAT, VSS та ін)
Характерні особливості ADD 71:
- Вимірює сигнали від автомобільних датчиків
- Найбільш повний портативний тестер для датчиків, кабелів, з'єднувачів та бортових комп'ютерів
- Можуть бути виміряні : постійний струм, кисень, частота і імпульсні сигнали.
- Цифровий дисплей показує актуальні вихідні сигнали
- Вимірює будь-напруга змінного і постійного струму, опір або частоту на виході
- Дозволяє змоделювати більшість датчиків і керуючих пристроїв
- Моделює температурні датчики, дросельні потенціометри, перемикачі, витратоміри повітря і кисневі датчики
- Показує напругу змінного струму на виході для моделювання датчиків швидкості транспортного засобу, автоматизованого програмування і опору запалювання
- Моделює реальні робочі умови будь-якого датчика без його демонтажу з транспортного засобу: антиблокувальна гальмівна система, кривошип, маслянка,хладагент, кисень, датчик тиску у впускному колекторі, датчик витрати повітря,температура повітря у вихлопній трубі, датчик швидкості і т. д
- Перевіряє основні операції блоку управління двигуном
- Контроль выдаваемых сигналов позволяет проверить функционирование блока управления двигателем.Это предупреждает неправильную диагностику, где дефект может быть в самом блоке управления двигателем или в проводке между узлом и блоком управления двигателем.
- Может использоваться на любом отечественном или импортном транспортном средстве.
- Исключает нежелательный демонтаж рабочих датчиков.
- Может перевести компьютер в «открытый или закрытый цикл»
Моделируемый сигнал Диапазон Функция
- Напряжение постоянного тока - 0-1В
- Моделирование кислородных датчиков - 0-5В .
- Моделирование сигнала постоянного тока датчиков - 0-12В.
- Сопротивление - 0-5K.
- Моделирование датчиков температуры или сопротивления - 0-200K.
- Частота/В/Нагрузка/ Гц сигнала - 0-5v 10-90% 10-4 кГц.
- Моделирование датчиков сигнала частоты - 0-12В 10-90% 10-4 кГц.
Тестовая функция Диапазон Основная точность
- Напряжение постоянного тока 400mВ,4v ,40v,400v,1000v ±(0.5%+3d)
- Напряжение переменного тока 400mВ,4v ,40v,400v,750v ±(0.8%+3d).
- Постоянный ток 40 мA, 400 мA,10A ±(1.2%+3d).
- Переменный ток 40 мA, 400 мA,10A ±(1.5%+3d).
- Опір (?) 400,4 K,40K,400K,4M,40M ±(1.0%+3d).
- Ємність 40nF,400nF,4?F,40?F,100?F ±(5.0%+3d).
- Частота 10 Гц-10 МГц ±(0.5%+3d).
- Робочий цикл 0.1%-99.9% ±(2.0%+3d).
- Перевірка діодів і продзвонювання .
- Тестовий струм:1±0.6 мА.
- >60Ω Звучить сигнал.
Основні | |
---|---|
Виробник | add |
Стан | Новий |
Тип | Тестер |
- Ціна: 16 530 ₴